کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317910 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مبین‌نت این هفته اختلال دارد

http://mahdispayab.ir/mahdis/data/news/244c6%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D8%AA.jpgامكان دسترسي مشتركين وايمكس مبين‌نت به اينترنت به دليل توسعه‌ي زيرساخت‌هاي شبكه، در طول هفته‌ي جاري با مشكل روبه‌رو خواهد شد.

 به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ روابط عمومي شركت ارتباطات مبين‌نت در اطلاعيه‌اي با تبريك فرا رسيدن ماه پرفيض شعبان و اعياد فرخنده آن خطاب به تمامي مشتركين خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم وايمكس مبين‌نت اعلام كرد: به منظور توسعه‌ي جغرافيايي و افزايش قابليت‌هاي زيرساختي شبكه‌ي وايمكس مبين‌نت در سطح كشور، ممكن است چند ساعت در شبانه‌روز دسترسي آن‌ها به اينترنت با اختلال مواجه شود و اين موضوع تا انتهاي هفته به طول بينجامد.
در ادامه اين اطلاعيه تاكيد شده كه به‌طور حتم افزايش كيفيت ارائه‌ي خدمات و رضايتمندي مشتركين كه از مهم‌ترين دغدغه‌هاي شركت ارتباطات مبين‌نت به شمار مي‌رود، نيازمند ارتقاي توان‌مندي زيرساخت و توسعه‌‌ شبكه است. بنابراين علي‌رغم ميل ما، قطعي اينترنت در ساعاتي از شبانه‌روز در اين هفته غيرقابل اجتناب خواهد بود.
روابط عمومي شركت ارتباطات مبين‌نت، پيشاپيش بابت بروز اين مشكل از تمامي مشتركين عزيز عذرخواهي كرده و اطمينان داد كه پس از بازگشت شبكه به حالت عادي، با افزايش مدت زمان اشتراك آنها، اين خسران را به نحوي شايسته جبران كند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9698 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/04/04 تعداد مشاهده: 2844
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ميلاد رضايي 1391/04/04 17:04
ممنون از اطلاع رسانی
به امید اینکه بقیه یاد بگیرن
به قول دوست بزرگوارمون اگه یکسال قطع کنن ولی با اطلاع قبلی خیلی بهتر از اینه که بی خبر یه دفعه قطع بشه چون تکلیف معلومه و برنامه ریزی هامون به هم نمیریزه
به هر حال بهترین سرویس دهنده وایمکس، مبین نت هست و من بسیار راضی هستم هم از نظر سرعت دانلود ، آپلود و هم پوشش جغرافیایی
آرش 1391/04/04 16:11
سلام به همگی
منم یک مبین نت اوت دور دارم خیلی هم ازش راضی هستم البته بگم از وقتی که درست ش کردن .من تو استان بوشهرم .خیلی سرعتم نسبت به اشتراکم پایین بود .ولی به کمک سافت گذر درست شد نپرسید منم نمیدونم چطوری !!!!!!!!!!!!
ولی همین الان هم که دارم این مطلب رو منویسم این رو هم باید بگم که اگه طبق چیزی که خودشون میگن الان باید سرعت دانلودم 256 باشد ولی اینطور نیست طبق فرمول خودشون:
اشتراک 1024 تقیسم بر 4 = 256 در حالی که سرعت دانلود من از 120 بالاتر نمیره بازم خدا را شکر هیچ شرکتی همچین سرعتی به طور مستمر ساپورت نمیکنه .من پارس آلاین داشتم افتضاح فقط خوبی که داره همش هدیه میده به بهونه هر مناسبتی فرت و فرت هدیه میده .
در ضمن با این سرعتم پلی استیشن رو آنلاین بازی میکنم .البته اینو هم بگم پینگش بالا هست اگر مسئولان مبین نت کاری بکنند که اینو هم درست کنن معرکه میشه چرا که صداقت حرف اول رو توی مشتری مداری میزنه .
این همه تعریف دادم یک عدد هم نقد مبین نت رو بگم : کارشناس های این شرکت با احترام به همشون به اکثرا بی حوصله و بی تجربه هستند اینو من نمیگم اغلب کسانی که با این مرکز تماس گرفتن میگن در آخر هم شماره 5 رقمی شون هم نمیشه با موبایل تماس گرفت .
امید 1391/04/04 11:49
حالا شاید منطقه شما جوری هست که آنتن کمه
من شرکت دارم ایرانسل 512
همونو خونه هم دارم
ولی شرکت کجا و خونه کجا
شرکت با 25-30 بیشتر وقتا دانلود دارم ولی خونه نگم همیشه 90% اوقات بالای 70 دانلود دارم بدون حتی افت سرعت

مبین نت یکی از آشناها رو هم دارم بعضی وقتا بد نیست ولی خیلی افت دارهlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
beta 1391/04/04 11:42
تازه من دو تاشو دارم واسه اطمینان
من 1391/04/04 10:38
اگر 1 سال نت رو قطع کنند ولی قبلش خبر بدن ناراحت نمیشم بلکه خوشحال هم می شم
احمد حریزاوی 1391/04/04 10:34
با سلام
طبق معمول عرف کاسبای ایرانی اولاش توپ بود ولی الان خدا وکیلی حیفه آدم پولشو واسه مبین نت بده
همه به امید دانلود شبانش میگیرن ولی دقیقا همیشه تو ساعات دانلود شبانه قطعش میکنن
ولی به نظرم در کل از وایمکس ایرانسل بهتره. البته تو ساعتای عادی